Prowadzenie jakichkolwiek działań marketingowych bez mierzenia efektów prac mija się z celem. Stałe monitorowanie efektów prac w osiąganiu założonych celów pozwala optymalizować budżet przeznaczany na działania marketingowe optymalizując przy tym skuteczność odpowiednich kanałów realizacji celów marketingowych.

 

W szczególności prowadzenie wnikliwych analiz polecamy dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych. 

 

Dzięki analityce poznasz słabe i mocne strony swojego sklepu internetowego oraz asortymentu. Dowiedz się np.

  • jaki jest stosunek konwersji dla fraz z short tail oraz long tail i w jakim kierunku powinieneś prowadzić dalsze działania w zakresie pozyskiwania ruchu,
  • stosunek ruchu brandingowego i niebrandingowego czyli jak i czy Twoja marka jest rozpoznawana w sieci,
  • jakie typy treści sprowadzają największy ruch,
  • o charakterystyce wewnętrznych wyszukiwań w Twoim sklepie,
  • kto jest klientem ważnym a kto ważniejszym, nowy czy powracający,
  • jakie źródło ruchu daje największą skuteczność w realizacji celów biznesowych,
  • jakie strony generują największy współczynnik odrzuceń czyli co jest powodem, że nie konwertuje tylu klientów co byśmy chcieli,
  • czy na pewno możesz pominąć mobile?

oraz wiele wiele innych.

 

Poznaj mocne i słabe strony swojego e-biznesu już dzisiaj, zadzwoń lub napisz maila.

Ile kosztuje optymalne, dedykowane rozwiązanie
dla Twojej firmy?

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz do nas, przygotujemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.

© 2017

Direct Solution Logo

Strona używa plików cookies, w celach statystycznych oraz w celu lepszego dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania cookies w Twojej przeglądarce.

  Akceptuję Cookies z tej strony.