Prowadzenie jakichkolwiek działań marketingowych bez mierzenia efektów prac mija się z celem. Stałe monitorowanie efektów prac w osiąganiu założonych celów pozwala optymalizować budżet przeznaczany na działania marketingowe optymalizując przy tym skuteczność odpowiednich kanałów realizacji celów marketingowych.

     

    W szczególności prowadzenie wnikliwych analiz polecamy dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych. 

     

    Dzięki analityce poznasz słabe i mocne strony swojego sklepu internetowego oraz asortymentu. Dowiedz się np.

    • jaki jest stosunek konwersji dla fraz z short tail oraz long tail i w jakim kierunku powinieneś prowadzić dalsze działania w zakresie pozyskiwania ruchu,
    • stosunek ruchu brandingowego i niebrandingowego czyli jak i czy Twoja marka jest rozpoznawana w sieci,
    • jakie typy treści sprowadzają największy ruch,
    • o charakterystyce wewnętrznych wyszukiwań w Twoim sklepie,
    • kto jest klientem ważnym a kto ważniejszym, nowy czy powracający,
    • jakie źródło ruchu daje największą skuteczność w realizacji celów biznesowych,
    • jakie strony generują największy współczynnik odrzuceń czyli co jest powodem, że nie konwertuje tylu klientów co byśmy chcieli,
    • czy na pewno możesz pominąć mobile?

    oraz wiele wiele innych.

     

    Poznaj mocne i słabe strony swojego e-biznesu już dzisiaj, zadzwoń lub napisz maila.

    Ile kosztuje optymalne, dedykowane rozwiązanie
    dla Twojej firmy?

    Skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz do nas, przygotujemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy.

    © 2017

    Direct Solution Logo

    Strona używa plików cookies, w celach statystycznych oraz w celu lepszego dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania cookies w Twojej przeglądarce.

      Akceptuję Cookies z tej strony.