- Start
- Generowanie sprzedaży
- CASE STUDY
- Wdrożenia www
- Optymalizacja
- Kontakt
Dowiedz się, jak nasza strategia łącząca Google Ads i optymalizację SEO pomogła wygenerować więcej wartościowych zapytań — zarówno z Polski, jak i rynków zagranicznych.
W tym Case Study przedstawiamy efekty naszych działań w zakresie Google Ads i optymalizacji SEO dla klienta z sektora obróbki metali , akcesoriów meblowych oraz produkcji i regeneracji zaworów bezpieczeństwa . Głównym wyzwaniem było obniżenie kosztu pozyskania leadu (zapytania ofertowego) przy jednoczesnym zwiększeniu liczby kontaktów – zarówno w Polsce, jak i z zagranicy.
Branża obróbki metali jest wyjątkowo konkurencyjna. Wyzwanie polegało na tym, by skutecznie wyróżnić ofertę naszego klienta w wyszukiwarce Google, a przy tym zminimalizować koszty kampanii i zwiększyć widoczność organiczną.
Naszym priorytetem była maksymalizacja liczby konwersji – czyli realnych zapytań o usługę lub produkt (formularze, telefony) – jednocześnie dbając o jakość tych kontaktów.
Chcieliśmy zapewnić możliwie najniższą cenę za każde zapytanie – tak, aby kampania była dla klienta nie tylko efektywna, ale i opłacalna w dłuższej perspektywie.
Poprzez optymalizację treści i wykorzystanie odpowiednich fraz kluczowych dążyliśmy do poprawy optymalizacji kosztów kampanii oraz pozycji strony klienta w wynikach wyszukiwania, zwiększając ruch organiczny.
Sprawdź jak nasze działania obniżyły koszty prowadzonych kampanii.
Analiza słów kluczowych
Optymalizacja podstron oferty
Dedykowane kampanie Google Ads
Ciągła analiza i testy A/B
Poniżej porównanie kosztu konwersji (CPL) w dwóch okresach.
Dla okresu: 18.11.2024 - 26.12.2024
Dla okresu: 28.12.2024 - 26.01.2025
Kluczowe obserwacje:
„Systematyczna optymalizacja kampanii i właściwe targetowanie zaowocowały spadkiem kosztów i jednoczesnym wzrostem jakości leadów.”
Segmentacja kampanii = skuteczność
Wydzielenie oddzielnych grup reklam dla różnych usług (obróbka CNC, akcesoria meblowe, zawory) pozwoliło dopasować treści do konkretnych potrzeb użytkowników.
Optymalizacja SEO wspiera wyniki Ads
Lepsza struktura strony i wyższa jakość treści zwiększyły ogólną ocenę jakości (Quality Score) reklam w Google Ads, co dodatkowo obniżało koszt kliknięcia.
Targetowanie działa
Ciągła analiza to podstawa
Największe spadki kosztu konwersji uzyskaliśmy dzięki regularnym testom A/B w obrębie tekstu reklam i rozszerzeń.
Skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie bezpłatną konsultację lub szybki audyt Twoich dotychczasowych działań marketingowych. Wspólnie znajdziemy sposób na optymalizację kosztów i rozszerzenie działań na rynki zagraniczne.
1. Czy muszę mieć już uruchomione kampanie Google Ads, aby skorzystać z Waszej pomocy?
Nie jest to konieczne. Możemy zacząć od zera lub przejąć optymalizację istniejących już kampanii.
2. Jak szybko zobaczę pierwsze efekty?
W przypadku Google Ads pierwsze widoczne efekty (liczba kliknięć, konwersji) pojawiają się już w ciągu kilku-kilkunastu dni od uruchomienia kampanii. Pełny potencjał ujawnia się w trakcie kolejnych tygodni optymalizacji.
3. Czy mogę liczyć na pozyskanie klientów z zagranicy?
Tak – mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii na wielu rynkach (Europa, nawet poza UE). Zadbamy o odpowiednie słowa kluczowe w językach obcych i targetowanie odbiorców z wybranych krajów.
Masz dodatkowe pytania?
Chcesz dowiedzieć się, jak obniżyć koszt konwersji w Twojej firmie i rozwinąć skrzydła na rynkach zagranicznych?
Napisz lub zadzwoń:
DirectSolution.pl – Twoje wsparcie w efektywnym marketingu online!