Samo posiadanie strony czy sklepu internetowego nie odniesie sukcesu bez dobrze przemyślanej strategii na pozyskanie odpowiednich odwiedzających Twoją stronę czy sklep internetowy. Nie interesuje nas sprowadzenie nieodpowiedniej masy odwiedzających, którzy nie będą konwertować w założony sposób.
Jasno sprecyzowane cele
W tym celu musimy mieć jasno sprecyzowane Twoje cele biznesowe jakie chcesz realizować poprzez posiadaną stronę czy sklep www. Wyznaczymy zatem Twoje główne cele biznesowe oraz dodatkowe cele biznesowe wspomagające realizację głównych założeń Twojego e-biznesu.
Kanały pozyskiwania odpowiedniego ruchu
Wiedząc już kto nas interesuje oraz co nas interesuje dobierzemy odpowiednie kanały promocji oraz pozyskiwania wartościowego ruchu na twoim sklepie internetowym czy firmowej stronie www.
- Branding
Twój wizerunek
jest ważny - Pozyskanie ruchu
SEO
Content Marketing
Social Media
Google AdWords - Realizacja Celów
- Analiza danych
nie tylko ruch się liczy
wąskie gardła Twojego E-biznesu
optymalizacja konwersji
Branding i ePR
-
to nie tylko logo i grafika strony
-
to świadomość Twojej marki jaka rejestruje się w pamięci Twoich odbiorców
-
to siła opinii zbudowana w obrębie serwisu, którego jesteś właścicielem oraz opinii krążących po całym internetowym świecie
-
to jakość obsługi pre i post sprzedażowej
-
to sposób realizacji reklamacji
Pozyskanie ruchu wyłącznie wartościowego i odpowiadającemu profilowi oferowanych usług lub produktów daje największy potencjał realizacji wyznaczonych celów.
Dzięki nieustannej analizie gromadzonych danych z różnych zakresów Twojego e-biznesu możemy stale aktualizować stworzoną strategię e-commerce tworząc ją jeszcze bardziej wydajniejszą i efektywniejszą.
Jeżeli Twojej firmie potrzebne są działania w zakresie planowania, opracowywania, egzekwowania strategii e-commerce skontaktuj się z nami.