Prowadzenie jakichkolwiek działań marketingowych bez mierzenia efektów prac mija się z celem. Stałe monitorowanie efektów prac w osiąganiu założonych celów pozwala optymalizować budżet przeznaczany na działania marketingowe optymalizując przy tym skuteczność odpowiednich kanałów realizacji celów marketingowych.
W szczególności prowadzenie wnikliwych analiz polecamy dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych.
Dzięki analityce poznasz słabe i mocne strony swojego sklepu internetowego oraz asortymentu. Dowiedz się np.
- jaki jest stosunek konwersji dla fraz z short tail oraz long tail i w jakim kierunku powinieneś prowadzić dalsze działania w zakresie pozyskiwania ruchu,
- stosunek ruchu brandingowego i niebrandingowego czyli jak i czy Twoja marka jest rozpoznawana w sieci,
- jakie typy treści sprowadzają największy ruch,
- o charakterystyce wewnętrznych wyszukiwań w Twoim sklepie,
- kto jest klientem ważnym a kto ważniejszym, nowy czy powracający,
- jakie źródło ruchu daje największą skuteczność w realizacji celów biznesowych,
- jakie strony generują największy współczynnik odrzuceń czyli co jest powodem, że nie konwertuje tylu klientów co byśmy chcieli,
- czy na pewno możesz pominąć mobile?
oraz wiele wiele innych.
Poznaj mocne i słabe strony swojego e-biznesu już dzisiaj, zadzwoń lub napisz maila.