- Start
- Generowanie sprzedaży
- CASE STUDY
- Wdrożenia www
- Optymalizacja
- Kontakt
Dlaczego warto optymalizować współczynnik konwersji?
Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym to kluczowa kwestia w uzyskiwaniu jak największych zwrotów z inwestycji w marketing. Podnoszenie współczynnika konwersji w sklepie generuje dla Twojej firmy większą sprzedaż i zysk przy niezmiennych kosztach reklamowych. Tego typu działania są tym bardziej skuteczne jeżeli prowadzone są nieustannie. Realizujemy również "jednorazową" usługę optymalizacji konwersji.
Przed optymalizacją
Po optymalizacji
Wejścia: 100 000
Wejścia: 100 000
Wspł. konwersji: 1%
Wspł. konwersji: 1,5%
Średni zakup: 100 zł
Średni zakup: 100 zł
Obrót: 100 000 zł
Obrót: 150 000 zł
Zdefiniowanie celów konwersji
Celem konwersji może być zwiększenie ilości zamówień, sprzedanych sztuk produktów, podniesienie uśrednionej wartości koszyka, rejestracja w serwisie lub wypełnienie formularza kontaktowego.
Podpięcie narzędzi analitycznych
Zdiagnozowanie blokerów sprzedażowych, wszelkich czynników jakie przeszkadzają potencjalnemu klientowi dokonać zakupów wymaga różnorodnych danych jakie oferują profesjonalne narzędzia analityczne, które integrujemy ze sklepem lub stroną.
Analizy i audyt
Na tym etapie określamy potencjalne najważniejsze problemy na sklepie internetowym lub stronie www.
Strategia i wdrożenie
Kolejnym etapem jest opracowanie strategii rozwiązań, które mają za zadanie usunąć wykazane problemy, wady serwisu oraz wszelkie blokery sprzedażowe.
Pomiary, analizy, testy
Samo wdrożenie rozwiązań nie przyniesie optymalnych rezultatów bez dogłębnej analizy efektów ich wdrożenia.
Powrót do etapu 1 lub 4
W przypadku zadowalających efektów zastosowanych poprawek można zdiagnozować kolejne cele optymalizacji. Warto również podnosić współczynnik konwersji celów już określonych i optymalizowanych aby generować większe zyski.